reklama

„Áno, bola som Kollárova milenka“, to chce každý počuť. Nemá to tak

Zmyslom môjho blogovania je reagovať na dianie okolia mňa. Udialo sa. Ponúkam Vám všetkým seba. Nebojím sa kameňov, každý nech si hodí, aj ja niekedy rada hádžem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (409)

Áno, bola som Kollárova milenka alebo priateľka alebo..... to je jedno, každý si to volá po svojom, nemám problém to priznať. A bola som aj priateľka Milana a Dominika. A bolo to super, tri veľké lásky môjho života. Každý z týchto vzťahov mi veľmi veľa dal a posunul môj život iným smerom. Nemá to tak byť?

Áno, mám syna, ktorý ma deväť mesiacov. A milujem ho! Dala by som zaňho život, lebo je to zatiaľ to najlepšie a najzmysluplnejšie na čo môžem každý deň pozerať. Venujem mu každú chvíľu môjho života. Nemá to tak byť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno a teraz robím hovorkyňu politickej strane Únia. A baví ma to, rovnako ako ma bavilo robiť hovorkyňu spoločnosti Incheba. Bavilo ma písať vyjadrenia, články, zapájať sa do diania. Je to super práca. Baví ma. A ukázala mi môj iný rozmer a posunula ma ďalej. Nemá to tak byť?

Áno, potrebujem pracovať. Potrebujem pracovať na projektoch, ktoré sú pre mňa výzvou. Vždy som pracovala, od šestnástich rokov ako mnoho iných. Tí, čo ma poznali, vedia. Ďakujem za každú prácu, lebo jej je málo...takej, ktorá rozvíja Vašu osobnosť a posúva Vás ďalej. Nemá to tak byť?

Áno, potrebujem pre svoj život peniaze. Kto ich nepotrebuje, nech sa prihlási! Rada by som takého človeka spoznala. Vždy som hľadala príležitosť, ako si ich môžem zarobiť. Doteraz sa mi to vždy podarilo. A som na to hrdá. Ako slobodná matka myslím na budúcnosť môjho dieťaťa. Nemá to tak byť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno, mám dve vysoké školy. A robím si doktorát. Podporujem vzdelanie. Učím sa jazyky. Je to pre mňa základňa, na ktorej staviam. Nemá to tak byť?

Áno, som žena, mám 30 rokov. Mám dieťa a žijem sama ako slobodná matka. A teším sa z toho, že sme zdraví a šťastní. Verím stále na lásku. Nemá to tak byť?

Áno, všetko ma posúva ďalej. Tak ako ma posunie ďalej každý článok, ktorý napíšem, každá reakcia, ktorú dostanem. A ja sa rada posúvam ďalej. Mám rada život, lebo sú v ňom ľudia, mám rada ľudí. Nemá to tak byť?

Martina Štofaniková

Martina Štofaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slobodná matka, vyštudovaná ekonómka a právnička. Niekedy mám potrebu len tak písať alebo reagovať na dianie okolo seba...aj keď niekedy skôr ono reaguje na mňa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu