reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Štofaniková

Martina Štofaniková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slobodná matka, vyštudovaná ekonómka a právnička. Niekedy mám potrebu len tak písať alebo reagovať na dianie okolo seba...aj keď niekedy skôr ono reaguje na mňa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Voľby rozhodnú médiá!

Martina Štofaniková

Voľby rozhodnú médiá!

Vždy pred voľbami je zaujímavé sledovať apolitickosť médií.  Každý sa hrdo hlási za svoju apolitickosť a keď si prelistujete denníky, časopisy a pozriete TV, pozor nie všetky...tak je Vám hneď jasné o čo ide. Alebo lepšie povedané o ktorú politickú stranu ide.

  • 23. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Rozpoviem Vám jeden príbeh, ktorý hovorí všetko o politike...

Martina Štofaniková

Rozpoviem Vám jeden príbeh, ktorý hovorí všetko o politike...

Je to príbeh, ktorý má zmysel. Má zmysel pre toho, kto má sen a vďaka snu, ktorému verí, dokáže bojovať s prekážkami. Cesta k snu je vždy ťažká. Ak nie, potom to nie je sen.

  • 22. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 35
„Áno, bola som Kollárova milenka“, to chce každý počuť. Nemá to tak

Martina Štofaniková

„Áno, bola som Kollárova milenka“, to chce každý počuť. Nemá to tak

Zmyslom môjho blogovania je reagovať na dianie okolia mňa. Udialo sa. Ponúkam Vám všetkým seba. Nebojím sa kameňov, každý nech si hodí, aj ja niekedy rada hádžem.

  • 18. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 690x
  • 409
Všetci môžeme fajčiť

Martina Štofaniková

Všetci môžeme fajčiť

Mám syna, momentálne má len deväť mesiacov, ale už teraz si viem predstaviť, ako by som zareagovala a ako zareagoval on, keď by ho za pár rokov chytili s jednou dávkou marihuany.

  • 17. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 148
reklama
SkryťZatvoriť reklamu